Cenovnici za brze pošte AKS / BEX / Dexpress i reklamacije za oštećenu robu u transportu

Poštovani,

s obzirom da smo od nekih kupaca dobili informacije da pojedini kuriri nekih kurirskih službi naplaćuju transport pošiljki po svojoj volji ( za svoj džep ), u nastavku vam šaljemo cenovnike brzih pošti sa kojima  imamo ugovore, a po kojima se i vama naplaćuje isporuka poručene robe. 

 

AKS

BEX

Dexpress

Paket do 10 kg

132,00 RSD

220,00 RSD

120,00 RSD

Paket do 20 kg

216,00 RSD

300,00 RSD

204,00 RSD

Paket do 30 kg

480,00 RSD

500,00 RSD

336,00 RSD

Paket do 40 kg

480,00 RSD

500,00 RSD

468,00 RSD

Paket do 50 kg

 

500,00 RSD

600,00 RSD

NAPOMENA 1: Cena za uslugu povrata novca - otkup se plaća dodatno i iznosi 60,00 RSD za vrednost do 20.000,00 RSD, a 120,00 RSD za vrednost preko 20.000,00 RSD.
NAPOMENA 2: Sve cene su izražene sa PDV- om.

U prilogu vam šaljemo i slike nalepnica na kojima se tačno vidi koliko novaca je potrebno da platite svom kuriru za isporučeni paket. Svaki paket mora na sebi imati jednu od ovih nalepnici (u zavisnosti koja je kurirska služba) i nikad nije pisana rukom na listićima iz bloka.
Ukoliko se desi da vam kurir traži da platite više novca nego što je naznačeno, preporučujemo da nam se odmah javite kako bismo intervenisali kod njihovih šefova i sprečili zloupotrebu.

 

Pravilnik o reklamaciji oštećenog paketa (robe) u transportu

 

U slučaju oštećenja paketa (robe) u transportu preko neke od kurirskih službi, molimo vas da postupite prema sledećem uputstvu.

 

Ukoliko je sam paket fizički oštećen, bilo bi dobro da na licu mesta pred kurirom otvorite paket i proverite da li je kojim slučajem oštećena raba unutar paketa. Ako se ispostavi da je oštećena,  uslikajte je,  kako bismo imali nepobitan dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamacije u centralama kurirskih službi.

 

Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i da Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kom možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu od kurirskih službi. Vi nama dostavite Zapisnik o oštećenju robe i mi ćemo vam nadoknaditi štetu, tj. poslati drugu robu.  

 

Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama (lomljivo, ulje u paketima ) kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno postupalo i kako bi pošiljka do vas stigla u ispravnom stanju.

Za bilo kakva pitanja nam se slobodno obratite.

 

Vaš Moto Bike
 
 
 
 
 
 
 

Kada odlučite da kupite motornu testeru prvo bi trebalo da sagledate svoje potrebe. Za šta vam je potrebna? Koliko često ćete je koristiti? Da li radite u šumi svaki dan ili vam je potrebna samo za seču drva za ogrev? Jer STIHL ima motorne testere za sve tipove korisnika - od velikih jakih motornih testera za profesionalce, do malih testera, lakih za rukovanje – moramo biti sigurni da ste dobili upravo onu testeru koja vam je potrebna. Moto-Bike će vas rado posavetovati oko izbora prave motorne testere za vaše potrebe.

Procitajte vise...


Online Shop !

Moto-Bike Online Shop

- Preko 20000 artikala u ponudi, online porucivanje,isporuka i placanje pouzecem

Tehnicka podrška

Tehnička podrška - Želite više informacija?  pozovite nas:  065 / 288-99-79,  021 / 445-069,  021/ 633-42-45  OD 8h DO 18h

×